måndag 16 november 2009

Umeåhelg

Efter tre dagar hos mina föräldrar så är jag åter i Stockholm för att ta tag i nya veckan! Kom fram kl 10 på fredagskvällen lagom till gofikat! Det var jättevackert i Umeå, snön föll och det var riktigt juligt!


Kolla in pappas snygga minkmössa!

På lördagen var det tidig uppgång för då skulle jag följa med pappa på älgjakt. Det är inget jag brukar pyssla med, en gång tidigare har jag varit med på älgjakt, även om vi har jagat andra djur, jag och pappa. Mycket spännande!


Såhär mycket kläder hade jag på mig på älgjakten!

På söndagen for vi till två loppisar hela familjen, syrran hittade en kryddhylla och jag hittade några fynd jag ska visa upp senare.





Idag gjorde vi stan en stund men vädret var regnigt och ruskigt. Sedan hjälpte mamma mig att fota min mössa som blev färdig flygresan till ära innan vi fikade mammas mumsiga bullar!

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig helg du verkar ha haft! Baskern blev ju jättefin! Nu vet jag inte hur den "glömda" såg ut, men det blev ju bra till slut ändå ;)!

    SvaraRadera
  2. Tänk så mycket kul man kan göra på en helg:)

    SvaraRadera
  3. Du hade ju också tur att personalen på pensionatet var uppe när du kom, så du fick fika ;))

    SvaraRadera
  4. Mamma Evas bullar är ju legendariska!

    SvaraRadera

Klar med: En lila Penny

Det tog lite tid att bestämma sig för vad jag ville göra med det här viskostyget från Minerva Crafts! En ny Gertie Shirtwaist Dress har ...