fredag 20 november 2009

Julkul final!

Nu kommer den spännande upplösningen på Julkul! Efter det att hjärtarna syddes ihop så var det mycket riktigt så att jag fyllde dem med vadd. Handsydde ihop öppningen och voilá! Finfina små bulliga hjärtan!



Nej, inte julgranspynt, även om jag nu sett i efterhand att det finns mycket lika hjärtan på HM, skottsrutika! De kanske läser min blogg på HM?



Jag tog lite runt gummiband....



och köpte några duschdraperihängen....



och använde mig av tre av mina hjärtan till att göra en barnvagnsmobil!!





Så här är resultatet på lille Ms barnvagn! Tydligen är ju rött favoritfärgen! Bilderna är väldigt dåliga, jag vet, men det är mobiltelefonbilder!

4 kommentarer:

  1. fiffigt värre. Det var svårt att räkna ut. Du får tydligen vara snabbare så inte HM tar alla dina ideer:)

    SvaraRadera
  2. Du kommer bli poppis bland barnen när du skämmer bort dom med så fina presenter!

    SvaraRadera
  3. Finfint!! Nu blev jag inspirerad att sy fina mobiler till Lillis vagn - har precis fått en symaskin i 30-årspresse av mina underbara svärpäron!! (Fast lillan kommer nog inte vilja ligga i liggvagn så länge till, idag på stan satte hon sig upp när vi åkte rulltrappa och lutningen hjälpte henne på traven. Gusingen så glad hon blev och så sur när hon sedan var tvungen att ligga ner igen :D

    SvaraRadera
  4. Lillmaxen älskar sina hjärtan och tittar gärna på dem när han ligger i vagnen! Tack för fin presse!

    SvaraRadera

Klar med: En lila Penny

Det tog lite tid att bestämma sig för vad jag ville göra med det här viskostyget från Minerva Crafts! En ny Gertie Shirtwaist Dress har ...