fredag 6 november 2009

Tekniskt kunnig

Jag har lyckats både skaffa mig en besöksräknare och klistra in den på min blogg. ALLDELES SJÄLV! Eftersom jag har en datakunnig sambo så brukar jag luta mig tillbaka och få sånt gjort.. Men NO MORE! Synd bara att jag inte la upp den första dagen, ser lite ynkligt ut med 1 st besökare, och det är jag själv :-(

Idag har jag varit ledig; och det innebär att jag har tvättat, städat, umgåtts med vännen K, gjort en glutenfri kaka, stickat på min sjal, läst skvallertidningar, lagat middag och somnat på soffan... Tyvärr inte ätit kakan eftersom vi upptäckte att den skulle kylas i minst 4 timmar, och då hade K redan åkt hem, buhu. Den ska ju bara bli godare, så vi får testa i helgen!

2 kommentarer:

  1. Good for you. Själv är bästa dräng säjs det ju.

    SvaraRadera
  2. Men popcorn är inte helt fel :) Tack för trevligt eftermiddagsmys!

    SvaraRadera

Klar med: En lila Penny

Det tog lite tid att bestämma sig för vad jag ville göra med det här viskostyget från Minerva Crafts! En ny Gertie Shirtwaist Dress har ...