onsdag 11 november 2009

Hallbild



I väntan på min nygamla mössa får ni hålla tillgodo med en bild på min hall. Just nu ligger en broderad duk, Lerberget, från Fingerfärda där. Hoppas man ser broderiteknikerna på den lilla bilden.

Trekantiga asken har jag precis putsat upp lite så nu blänker den så fint! Syns ej jättebra men det är minimosaik i trä och innuti är det röd sammet! I asken har jag smått och gott såsom nycklar och "läppsyl" (som jag trodde det hette pinsamt länge), säkerhetsnålar och lite annat bra-o-ha-igt.

1 kommentar:

  1. Vad trevligt med en länk till Fingerfärda. Så mycket nya grejer hon hade tagit fram. Man vill bara köpa och köpa!!!

    SvaraRadera

Klar med: En lila Penny

Det tog lite tid att bestämma sig för vad jag ville göra med det här viskostyget från Minerva Crafts! En ny Gertie Shirtwaist Dress har ...