tisdag 10 november 2009

Ny mössa


Tjohoo! Hittade ett nystan av garnet jag hade till min mössa! Nu behöver jag nog inte repa upp så mycket av mössan, kanske kan jag ha kvar båda?



Började igår kväll med nya mössan, men jag stickade mycket hårdare än förra gången. Blev inte så fint, för det blev för lite "pös" iom att det är en basker egentligen, nu är den upprepad och jag ska börja om.... igen...

Superkassa bilder, jag vet, jag ska försöka fota ordentligt i dagsljus så ni ser den rätta färgen och detaljerna på garnet. Kanske får fråga min fotografsvåger A i helgen om lite råd med fotningen, då åker jag nämligen hem till Umeå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Klar med: En lila Penny

Det tog lite tid att bestämma sig för vad jag ville göra med det här viskostyget från Minerva Crafts! En ny Gertie Shirtwaist Dress har ...