fredag 8 januari 2010

Julklapp



Det har varit lite svårt att få bilderna jag tar med kameran att fastna i datorn! Men nu ville det sig. Detta finfina kitt fick jag i julklapp, stickorna heter Knitpro och de är supersköna att sticka med! Från och med nu blir det bara Knitpro för mig. Det är väldigt smart att man kan byta ut stickor och längd på "slangen" så man sparar in på en hel massa stickor. Stickorna är i trä, det är första gången jag tickar med trästickor, men det är ju suveränt!

Vad jag stickar är fortfarande helt hemligt, men kommer en bild inom kort.

1 kommentar:

  1. Kul med nya stickideer. Själv gav jag bort en ännu ostickad tröja i julklapp. Väntar otåligt på att julklappsinehavaren ska bestämma sej angående mönster och garn. Passar bra med en stickning när det är kallt och snöigt ute.

    SvaraRadera

Klar med: En lila Penny

Det tog lite tid att bestämma sig för vad jag ville göra med det här viskostyget från Minerva Crafts! En ny Gertie Shirtwaist Dress har ...