lördag 2 januari 2010

Gott Nytt!

Nu har det varit en paus här på bloggen, inte haft så mycket att visa. Jul och Nyår är avfirat och ett nytt år väntar! I efterhand kan jag berätta att lillasyster fick en likadan löv-sjal som jag har, kunde ju inte visa den under arbetets gång!



Den noggranna bloggläsaren kan se att bilden är en bild på MIN sjal, syrrans är likadan förutom att den är korrekt enl mönstret, min är fel på ett varv!

Problem med datorn idag, kan inte få in mina bilder ordenligt! Om jag får till det kommer en bild på en finfin julklapp jag fick lite senare.

1 kommentar:

  1. Gott nytt år!! Sjalen var jättefin. Tunn som ett spindelnät( har jag sett) och varm som en yllefilt(har jag hört).

    SvaraRadera

Klar med: En lila Penny

Det tog lite tid att bestämma sig för vad jag ville göra med det här viskostyget från Minerva Crafts! En ny Gertie Shirtwaist Dress har ...