onsdag 2 december 2009

December



Idag blev det kallt! I morse låg ett täcke av frost utomhus. Brrr! Nu hoppas jag på lite snö för att den rätta julkänslan ska komma smygande. Nu har min fina pappersstjärna i fönstret blivit upphängd och lyser så fint!



Nu är det dags att tycka till! Ska jag ha en liten tofs på sjalen i ytterkanten eller inte? Har bara satt på tofs på ena sidan ännu så ni får bestämma! Tofsen är gjord av ett sammetsband och ett sidenband med inväva blommor. Inköpta på Mattsons Band, bästa band och knappbutiken jag vet!



6 kommentarer:

  1. Jag röstar på tofsar. De går ju att ta bort sen om man vill. Är det Mattsons Band som ligger på Kungsgatan eller på Hornsgatan?

    SvaraRadera
  2. Det är på kungsgatan jag brukar hänga, närmare jobbe! Det blir nog tofs då dårå!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också tofs! Passar väl fint till pärlorna :)

    SvaraRadera

Klar med: En lila Penny

Det tog lite tid att bestämma sig för vad jag ville göra med det här viskostyget från Minerva Crafts! En ny Gertie Shirtwaist Dress har ...