lördag 19 februari 2011

Kamera

Jag har köpt en ny kamera! Den är jättefin och jättebra. Jag har övat lite med olika bländartider etc både inne tidigare i veckan och idag, äntligen, ute!

Det var gråt och tandagnisslan alldeles nyss, för bilderna ville inte överföras till datorn!!! Men så inträffade ett mirakel och det bara gick, jättebra gick det.

Här kommer resultaten av min övningssession i -12 grader!

OBS! Bilderna är mycket finare i verkligheten, här blir de lite små och tråkiga! Så klicka gärna på dem :-)


Närbild på en bilruta























1 kommentar:

  1. Fina bilder och finfint väder. Passade bra när du skaffat ny kamera. Bra att man kan klicka bilderna större. Hade jag ingen aning om:)

    SvaraRadera

Klar med: En lila Penny

Det tog lite tid att bestämma sig för vad jag ville göra med det här viskostyget från Minerva Crafts! En ny Gertie Shirtwaist Dress har ...