torsdag 2 december 2010

Snö...

... och sjukdom. Jag har varit sjuk och hemma från jobbet sedan onsdag förra veckan. Då man är sjuk mer än 1 vecka, har jag nyligen fått lära mig, måste man ha sjukintyg från läkaren. Igår pallrade jag iväg till vårdcentralen, och under tiden jag legat under täcket helt däckad i min soffa så har det blivit vinter! Kallt och knarrigt!

Idag är det dimma och helt kristalligt på alla träd. Såhär ser det ut utanför mitt fönster idag. Som en saga.






Om jag känner mig lite friskare ska jag försöka ta mig upp till vinden och hämta lite julsaker, skulle gärna vilja ha advenstljusstake och stjärna framme, känns inte riktigt som adventstid eller december just nu :-(

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det. Ligger själv med näsan i vädret och väntar på bättre tider. Känns inte som advent med snorpapper och tidningar överallt och de små husdjuren, dammråttorna, som tittar fram i hörnen. Vi får krya på oss:)

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder! Här har vi också vinter, minsann =)! Inte så kallt just nu, men mycket snö (för att vara här i alla fall)! Hoppas du kryat på dig, verkar ha varit en hejdundrans fest ni var på eftersom ni blivit sjuka alla ;)! Kram ♥

    SvaraRadera

Klar med: En lila Penny

Det tog lite tid att bestämma sig för vad jag ville göra med det här viskostyget från Minerva Crafts! En ny Gertie Shirtwaist Dress har ...