tisdag 23 november 2010

Bästa helgen

Fortfarande trött efter helgen! Denna helgen var den bästa helgen, bröllop för hela slanten. Bästa tjejen fick bästa killen och bästa bäbisen visade upp sig i bästa flickklänningen (ja, den jag sytt) inför 100 hänförda gäster (bästa gästerna). Bästa prästen (jag blev nästan kristen på kuppen) höll det bästa bröllopstalet! Sedan följde den bästa festen och vi dansade till det bästa bandet. Det som inte var det bästa var att den bästa brudbuketten inte hamnade i bästa handen (min hand) utan uppe i kristallkronan!! Men det bästa var att den satt kvar där dagen efter bröllopet, när vi ätit bästa frukosten och var på väg hem igen!

3 kommentarer:

  1. haha! jag fick höra mer info ifrån mamma. verkade sannerligen varit en fest utan dess like!

    SvaraRadera
  2. Buketten fick till slut en ägare efter mycket om och men och diverse mickstativ! :-) Kram från bruden

    SvaraRadera
  3. Jasså, det missade man alltså! Vi får höras om den lyckliga ägaren! Hoppas gårdagen gick bra, ledsen att jag inte kunde joina, jäkla sjukdom!

    SvaraRadera

Klar med: En lila Penny

Det tog lite tid att bestämma sig för vad jag ville göra med det här viskostyget från Minerva Crafts! En ny Gertie Shirtwaist Dress har ...